Friday 14 June 2013

PERFUME VICTORIA'S SECRET -DISCOUNT !!!!

Salam..Hai..hai..hai..Sory kalau mengganggu..
Hari nie aku nak kongsi dengan korang pasal Perfume VICTORIA SECRET (VS) ..Siapa yang tak kenal dengan VS yang memang cukup gah dengan barang2 mewah yang dijual terutamanya purfume yang sangat2 popular..Sesuai dengan status dia,ofkos la harga barang2 dia pun mahal...Tp sekarang aku nak share dengan korang pasal VS nie berkaitan dengan beberapa produk purfume dia yg ada DISCOUNT (bukan senang VS nak bagi diskaun)..mesti ada yang tertanya-tanya kan,nape tetiba aku nak share pasal Perfume nie..nak berniaga ke??Eh,tak la,aku tak berniaga,just nak share memandangkan ramai jugak yang tanya aku pasal VS nie..

VS yang aku nak cite nie,kedai dia dekat dalam kawasan terminal Lapangan Terbang Antarabangsa Pulau Pinang..Mesti la Original,dah kedai pun kat dalam Airport kan.Mungkin ada yang belum tau,aku sekarang tengah internship kat Penang Airport,di unit Commercial yang jaga bahagian kedai-kedai,semua la kedai yang ada di dalam airport..jadi aku tau jugak la,berkaitan diskaun2 yang dorang bagi nie,,hehe.Sebab tu la ramai yang tanya..
Ada beberapa sebab kenapa aku nak kongsikan dengan korang pasal Discount di Victoria Secret nie;

1- Ramai yang tanya aku pasal barang2 yang dijual di kedai2 di dalam Airport,pasal coklat,hand bag n paling banyak perfume la.

2- Victoria Secret di Penang Airport nie letaknya di dalam kawasan International,bermaksud bukan semua org boleh masuk la,cuma orang2 yang nak fly ke luar negara saja yang boleh masuk dan staf Penang Airport termasuk la aku..korang yang tak kemana2 tak boleh masuk la kawasan VS ni..hehe

3-VS nie jarang bagi discount,sedangkan ramai yang minat perfume dia,tapi tak mampu nak beli..So,ada discount aku kongsi la ape yg aku tau..

4- Ada yang dah pesan kat aku untuk beli kat dorang hari isnin nanti,so kalau korang berminat nak beli jugak,boleh la bagitau,aku tolong belikan..(bukan berniaga ok,just share dan belikan je)..so,kalau korang di luar atau jauh dari USM,tak boleh la eh,susah nak bagi..kecuali la korang nak bayar utk pos..boleh dipertimbangkn la..hehe

Ini gambar kedai VS di dalam Airport..Menarik kan..Lalu depan kedai dia,perrgghhhh wangi gilerrr dowhhh...


Jadi,ada beberapa jenis perfume yang ada diskaun ,dan diskaun nie bukan selamanya tau,cuma beberapa minggu jew kot..So,time nie memang ramai la yang ambil kesempatan untuk beli !Termasuk la aku.haha. Sebab tu la aku nak kongsi dengan peminat2 perfume VS nie.
Memang VS nie lebih sinonom dengan wanita,tapi lelaki pun ramai guna perfume dia sebab ada yang sesuai utk lelaki.Kata Sale promoter kat situ,ada kalanya dalam minggu atau bulan,pelaggan lelaki lebih ramai dari wanita!Maksudnya lelaki perempuan tak ada masalah la..universal kan.. )
Inilah antara Perfume yang ada diskaun :


(1)  BODY MIST- SECRET CRAVING
BLACK CURRENT & VANILLA ABSOLUTE




Aku pun tak tau sangat bab2 body mist nie..cuma yang aku tau,body mist tak sama dengan perfume..Bezanya perfume bau dia tahan lebih lama berbanding body mist..mingkin kalau perfume tahan 5-8 jam,body mist,3-4 jam macam tu la..

Ok,peminat2 VS yang tanya hari tu,sekarang baru nak jawab harga dia..sebelum nie tak ada diskaun,sekarang ada!.hehe.. 
Harga Asal :RM60
Harga Setelah diskaun : RM 45 sahaja.

Bagi yang pernah guna produk VS,memang tak cakap banyak dah,dorang tau dah,memang murah!

Jangan mintak taster,memang tak ada la..huhu..Tak ada perfume VS yang tak wangi,sangat2 wangi..tak sama macam perfume jenama lain..Serius,tak pecaya tanya la orang yang pernah guna..



(2)  PERFUME-SECRET CRAVING

              BLACK CURRENT & VANILLA ABSOLUTE




Jenama sama macam Body mist yang kat atas tadi..maknanya bau dia pun sama la..Memang best gilerr bau dia.. Bezanya yang tadi body mist,yang nie purfume..Botol dia lebih kecil berbanding body mist sebab yang aku cakap tadi la,bau dia lebih tahan lama..
Harga Asal : RM 60
Harga Lepas Diskaun : RM 45 sahaja.
Kalau teringin nak try,time2 less nie la masanya..


(3) BODY LOTION-SECRET CRAVING
BLACK CURRENT & VANILLA ABSOLUTE


Jenama dan bau yang sama macam yang di atas...Cuma yang nie lotion tangan..Sale promoter kat VS tu cakap kalau nak Body mist tahan lama bau dia,mula2 sapu lotion,then spray kat atas...bau dia akan tahan lama..

Harga Asal : RM 60
Harga Lepas Diskaun : RM 45 sahaja.

Ketiga-tiga yang kat atas nie,jenama sama,so,harga pun sama.. Bau yang nie memang bezz,wangi gilerr..serius.. Tak percaya try la..Tak akan menyesal punya..

.............................................................................................................................................................

(4)BODY MIST-VANNILA LACE
VANNILA & MUSK



(tangan sale promoter tolong pegang,aku amek gambar.,hehe)

Harga Asal : RM 60
Harga Diskaun : RM 45 sahaja

(5) PERFUME- VANNILA LACE
VANNILA & MUSK
 (gambar secret craving sebab tak snap gambar utk yang nie,tp sama mcm nie kotak dia)

Harga Asal : RM 60
Harga Diskaun : RM 45 sahaja




BODY LOTION-VANNILA LACE
VANNILLA & MUSK
Harga Asal : RM 60
Harga Diskaun : RM 45 sahaja
 (gambar tak ada-tapi sama macam body lotion Secret Craving kat atas)

Untuk bau Vannila Lace nie,bau vannilla dia agak kaut,bagi aku tak bezz sangat la,tapi pada yang suka bau vannilla dia akan suka la yang jenis nie..Secret Craving lagi sedaapp bau dia..Untuk lelaki kurang sesuai sikit yang nie..perempuan ok la..
.................................................................................................................................................................
JENIS KE-2

(1) DREAM ANGLE GLOW


Untuk yang nie,tak macam yang aku cakap tadi...yang nie lebih mahal..lebih "berklas' tinggi la,orang kata..orang2 banyak duit jew guna..hehe...Bau dia memang wangii..Bezz..Nampak kan harga kat bawah botol dia tu?? Sanggup tak beli?agak2 bila eh dapat rasa pakai purfume VS yg glamour nie kalau harga macam tu?? tambah lagi RM 2 je cukup seratus ..hehehe...

Harga Asal : RM 98
Harga promosi : RM 70 sahaja !



(2) VERY SEXY TOUCH




Yang nie memang sangat wangi..untuk perempuan ,memang sangat2 wangi..Mintak boyfriend korang belikan yang nie..agak2 dia sanggup tak..tengok harga kat atas tu,sanggup tak dia belikan??hehe..
Mungkin harga diskaun,dorang akan sanggup kot..try mintak..hahak..
Harga Asal :  RM 103
Harga Promosi : RM 76


................................................................................................................................................................

Tu semua yang ada diskaun,,yang tak ada diskaun ,memang banyak la...Contohnya macam yang kat bawah nie..Jenis dia sama macam Body mist,purfume dan body lotion yang kat atas tadi,tapi yang nie dorang tak bagi diskaun.. 




Yang nie sangat2 wangi..Dorang cakap laku mcam pisang goreng panas..Geng akak2 kat ofis aku pun ramai yang guna yang nie..Pukul 5 jew,mesti wangi semerbak la satu ofis,sebelum balik dorang akan sembur dulu (utk yang ada suami jew ok kat rumah)yang singgle minggle tak yah sembur la,tak ada orang nak sambut..kekeke
Yang nie tak ada diskaun,kalau nak jugak;
Harga : RM 60


yang nie bezz jugak..bau dia lembut...
Kalau nak beli jugak,boleh..
Harga : RM 60
tak ada diskaun..

.............................................................................................
Selain untuk kegunaan harian,korang boleh simpan untuk guna time2 tertentu jew mcam aku. Mungkin time korang nak jumpa org tersayang,atau kawan lama,atau bakal mak mertua,atau dengan orang yang terhormat atau nak ke majlis2 ape2..sebab ape aku cakap  macam tu,sebab kalau korang dah beli,korang mesti sayang nak guna,takut habis cepat,sebab bau dia memang sangat2 sedaapp...(itu yang aku rasa la)hehe.. macam aku cakp tadi la, VS memang sinonim dengan perempuan,tapi ada jenis2  yang sesuai utk lelaki..Ramai lelaki yang beli kt VS nie..so tak hairan la,laki perempuan sama jew,,semua orang nk wangi..kan.. 
Satu lagi, Purfume2 kt VS nie memang sangat3 sesuai untuk buat hadiah untuk bagi kat sesape terutamanya orang2 yang kita sayang..Dorang mesti akan suka sangat2,yela barang branded ok,mahal pulak tu..sape la yang tak suka kan..huhu,,Macam kat ofis aku,Birthday orang,atau meraikan apa2,Perfume VS la yang dijadikan hadiah..kikikiki
akan dapat dalam beg khas Victoria Secret macam nie la kalau korang beli..tak perlu nak balut2 bagai kalau nak buat hadiah,boleh terus bagi macam nie jew.. :) Memang berbaloi2 kan.. :)

Pada yang suka,berminat nak tau lagi pasal diskaun2 yang aku tau kt kedai dalam airport tu,hand beg berjenama,coklat import,baju2,perfume & apa2 lagi lepas nie..korang like la page my frenz nie ok,aku update kat sana la,senang sikit ye..like link nie Golden Styleiz Zone (OPEN WITH NEW TAB TAU).Kalau tak like,lepas ni korang tak tau la pasal diskaun2 yang aku post nanti..okeh..

Itu saja la yang aku boleh kongsikan..sebenarnya aku tulis nie nak bagi orang2 yang tanya aku jew baca,tapi memndangkan dah tulis,aku bagi la korang tengok,kot2 ada lagi Peminat-peminat Victoria Secret antara korang..memandangkan aku sekarang kerja kat dalam airport tu,itu sebabnya aku kongsikan,boleh la tolong2 sesape yang nak beli...bukan berniaga ye..Tolong2 jew..kalau ada yang nak,boleh la Pm aku kat FB,nanti bagi duit,aku boleh tolong belikan..Hari isnin la baru kerja,sabtu ahad cuti...ok..Thanks yang sudi baca ye.. :) 




12 comments:

  1. Ooo hehehee ni boleh buat hantaran kawen gak nih abg iz kikiki

    ReplyDelete
  2. izzah..memang sesuai sgt2 la..hehe

    ReplyDelete
  3. nk mnta mna2 keja kosong kt mna2 kdai dlm airport tu blh x?

    ReplyDelete
  4. Sy nk order skrg boleh ke???

    ReplyDelete
  5. Ada jual lg ke?

    ReplyDelete
  6. promotion smpi bile? skrg ada lg x?

    ReplyDelete
  7. Azizul nk kirim blh kerr...

    ReplyDelete
  8. Saya telah membeli di kedai dengan panduan diskaun.
    Mengesyorkan kedai ini >
    http://hub.lnkreview.com/victoria-secret-mystore

    ReplyDelete
  9. Saya telah membeli di kedai dengan panduan diskaun.

    ReplyDelete
  10. Saya ada menjual victoria secret body mist origina. Not dubai.. Not gred aaa. 100% original. Harga rm49 siap postage.. Xpayah tggu sales.. Ari2 harga sama saja.. Boleh wsb sy. www.wasap.my/60124954975

    ReplyDelete