Thursday 14 February 2013

Aku&Praktikal- KFC Free :)

Arrghhh....penat..penat..hukhuk..Penat tu biasa la kan keja..asalkan tak tension sudah..Hari ni rasa lama sgt nak smpai petang,tak tau nape..Apa2 pon,alhmdulillah,byk kerja aku setle hari nie..Skrg aku dh makin selesa kt Penang Airport tu..Tempat keja ok,kwan2 pon semua ok..Ok tak ok,nie yg aku nak cerita nie..Tadi time rehat pukol 1-2 ptg tu,dapat makan free..Ada kwn tempat kerja nie dia belanja KFC...fuhhh,bertuah kan..hehe

Tepat pukul 1,kami semua dh gerak pergi Giant yg lebih kurang 10-15 minit dari situ..Semua dlm 12 org kot kalau tak silap..So,dapat la aku mkan kfc hari nie..sedap sedap sedap..tambah2 plak free, bertambah2 sedapnya..hahak,.. 











tu la gmbr2 yg aku sempat ambik,tak sempat nak posing lebih2,yela nak kejar wktu lunch yg cuma sejam tu..Gmbr aku tak ada la,dh aku jew yg ambik gambar..huhu..
Emmm baik kan dorang..siap belanja2 lagi...Belanja sempena apa aku tak tau la..huhu...Thanks Aisyah coz belanja!!! Semoga dimurahkan rezki n cepat2 dapat jodoh..hehehe..
Ok..2 je utk hari nie..harap esok akan lebih baik dari hari nie.. :)

3 comments: