Wednesday 13 February 2013

Koleksi Gambar-Gambar Kreatif RINTIS USM.

Hai semua..Hari ni aku nak kongsikan beberapa gambar pada pameran RINTIS yg pernah diadakan di USM sebelum nie..Kalau tak silap aku,tahun 2010,time tu aku baru2 lagi la masuk USM ni..hehe..Apa tu RINTIS?? Sebenarnya aku pun tak tau apa maksud bagi Akronim RINTIS tu,tapi apa yg aku tau,Pameran RINTIS nie adalah pameran yang diadakan utk mempamerkan hasil2 kerja tangan pelajar tahun akhir Pusat Pengajian Seni USM.,Kira ni final year project dorang la..Bagi korang yg baru masuk USM,mgkin korang pernah tgk pameran seumpama nie,dan mgkin ada jugak kot yg tak pernah tgk,sebab kalau tak silap aku,tahun lepas pameran ni dibuat bukan di dalam usm tapi di luar,di shoping2 kompleks kot..Tak dapek la korang tgk kan..
Actually byk gambr2 yg aku ambik dulu,tapi tak tau mana aku simpan..So,aku share ngn korang apa yg ada jew la ye...

Ini kalau tak silap aku,yg warna warni berselirat tu,dorang nak tunjukkan gelombang kot..gelombang henset,internet n  mcm2 lagi la yg berbelit2 kt sekeliling kita,kalau nmpak la..hehe

aku tak tau apa..(abaikan gambr aku 3 tahun lepas tu)hahak


Smart..!!

 tak kenal @#$%^&*



Topeng yg diperbuat daripada batu kapur kot..ke dgn apa ntah dorang buat..

tak ada apa..abaikan~

Guna semula utk mghasilkan sesuatu yg kretif~Tin minuman yg direka bentuk mnjadi Bunga Raya.

Lagi tin minuman-Rama-rama..Lepas minum jgn buang,boleh kitar semula nie..ok

Cermin...

Dibuat dari kayu...

Model : sahabatku Shukri :)
Aku pn tak tau apa kebendanya ni..tapi memg terbaik,siap ada lmpu..

Korang rasa2 ni apa??? Bunga??salahhh....Cuba tgk btol2,ada cili kering,kulit kayu manis,bunga lawang dan lain2..hehe..kreatif kan..

Untuk para WANITA...Kasut yg dibuat drpd duit kertas..

Duit RM 1

Murah...murah...Sepasang RM 20 .Kalau sebelah, 10 hengget jew..

Lagi...Korang rasa,apa  maksud tersirat yg nak disampaikan??? Perempuan suka habiskan duit beli kasut kah??hehe

Lagi...Cantik dan kemas..Very the kreatif doowhh..!

terbaik la..

Owwhhh tidak...Bunuh diri beramai2...Anda dilarang meniru aksi ini sama sekali..hahak

Ular kan..??

Apa nie??merak la...

Kalau kita beli sotong kt market pastu bawak balik naik kereta..jadi la  yg ni, Sotong Kereta..kekeke


Yaaawwww.....Sgt kreatif..nampk simple,tp msti tak tido malam buat nie...huhu
Ini jew la koleksi gambar yg aku ada..Ini cuma sikit n simple,sebnrnya byk lagi hasil kerja dorang,dari sekecil2 cip elektronik sampai la sebesar2 pokok n mgkin terpksa dibawa naik lori,semuanya ada..tapi tak tau mna aku simpan gmbr2 tu..huhu..tak apa la,kalau aku jumpa nanti aku share lagi ok...kalau jumpa la..
thanks sudi menjenguk,harap korang terhibur... :)

6 comments:

  1. teringat waktu tu.....first year dulu kan...

    ReplyDelete
  2. ko patut letak gambor ak skali...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. gmbor ko x ade,xtau mana peginya.haha..ko punye spider pn xjmpe.hehe

      Delete
    2. mirul : mana ko punya hasil karya utk rintis??

      Delete
  3. model sorg tu bole tahan...
    bole saya nak berkenalan...???
    muahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Model tu masih belum berpunya..kalau nak sila hantar resume secepat mgkin,selagi stok masih ada..hahak

      Delete